Zainstaluj flashplayera

Wyszukiwarka studiów podyplomowych

Wyszukaj studia podyplomowe po słowach kluczowych:



Wyszukaj studia podyplomowe po dziale i tytule:
Dział: Temat:


E-Media i Marketing


Rekrutacja na studia TRWA!!!
Zapisz się on-line
Miejsce: Warszawa
Kierownik Studiów: mgr Andrzej Wojnach
Edycja:


OPIS
Celem studiów podyplomowych na specjalności Nowe Media W Komunikacji Społecznej jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykonywania zadań w zakresie zarządzania procesem komunikowania społecznego, przez co, będą mogli zaistnieć na globalnym rynku mediów.

Studia podyplomowe Nowe Media W Komunikacji Społecznej obejmują następujące pola eksploatacji :DVD, VOD, internet; streaming, BB, mobile, sieci kinowe i telewizyjne.
Są to jedyne tego typu studia w Warszawie (być może i w Polsce), oferujące szeroką interdyscyplinarną wiedzę obejmującą m.in.: organizację i zarządzanie, specjalistyczne zagadnienia z zakresu przygotowanie i realizacji projektu animowanego, prawa oraz ekonomii menedżerskiej.

DLA KOGO
Studia przeznaczone są dla osób działających na rozwijającym się dynamicznie międzynarodowym rynku mediów, animacji, efektów specjalnych, gier komputerowych: menedżerów firm zajmujących się nowymi mediami, pracowników organów samorządowych, nauczycieli oraz wszystkich tych którzy są zainteresowani specjalizowaniem się w zarządzaniu procesem komunikowania w strukturach społecznych.

KORZYŚCI DLA PRACODAWCY I UCZESTNIKA
Uczestnicy po zakończeniu studiów będą:
  • rozumieli zasady procesu komunikowania w przestrzeni nowych mediów
  • znali zasady tworzenia różnych form przekazu medialnego
  • rozumieli zasady tworzenia różnych form animacji ( od filmu animowanego do kontentu na platformy cyfrowe)
  • umieli organizować produkcję animacji na wszystkich poziomach
  • umieli tworzyć samodzielnie formy animowane w technice 2 i 3 D

SYLWETKA ABSOLWENTA

Absolwenci studiów mogą pracować jako:
  • pracownik urzędów państwowych, organizacji samorządowych i biznesowych odpowiedzialni za politykę informacyjną organizacji
  • specjalista ds. public relation rynku reklam, gier komputerowych, filmów animowanych oraz platform cyfrowych,
  • specjalista ds. marketingu,
  • konsultant organizacyjno – techniczny w produkcji form animowanych i multimedialnych,
  • redaktor ds. kontentu multimediów.